Środowisko pracy dla konwersji odpalone pod Win8

Z racji iż prace nad konwersją wymagają nieco mocy (w końcu równolegle VC++ i VC#) musiałem albo przeinstalować – celem oczyszczenia –  nie ruszanego od 8-lat XP albo zainstalować coś nowego. Wybór padł na Win8 bo skoro już reinstalować to lepiej nowe a skoro nowe to najnowsze. Mnie tam się Win8 bardzo podoba aczkolwiek z “metro” nie korzystam.

Niestety uruchomienie Ogre pod VC2012 nie jest proste więc po zdecydowałem się na powrót do VC2010. Po ciężkich bojach wszystko działa – co ważne szybko –  i można zająć się shaderami. Dorzuciłem 4GB RAM do systemu, teraz wszystko działa sprawnie… pomyśleć iż podczas prac nad Pyłem w 1998 miałem 16 MB RAM 🙂

dustwin8

 

Leave a Reply

