Środowisko pracy dla konwersji odpalone pod Win8

Z racji iż prace nad konwersją wymagają nieco mocy (w końcu równolegle VC++ i VC#) musiałem albo przeinstalować – celem oczyszczenia –  nie ruszanego od 8-lat XP albo zainstalować coś nowego. Wybór padł na Win8 bo skoro już reinstalować to lepiej nowe a skoro nowe to najnowsze. Mnie tam się Win8 bardzo podoba aczkolwiek z “metro” nie korzystam.

Niestety uruchomienie Ogre pod VC2012 nie jest proste więc po zdecydowałem się na powrót do VC2010. Po ciężkich bojach wszystko działa – co ważne szybko –  i można zająć się shaderami. Dorzuciłem 4GB RAM do systemu, teraz wszystko działa sprawnie… pomyśleć iż podczas prac nad Pyłem w 1998 miałem 16 MB RAM 🙂

dustwin8

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s