Wywiad przeprowadzony przez Przemka Bednarskiego (DJUDEK)

Miło mi poinformować, że po rosyjskim wywiadzie przyszedł na polski. Kolega Przemek Bednarski zajmujący się pisaniem o grach, poprosił mnie o wywiad na temat konwersji Pyłu.

Przeczytać można tutaj:

http://forum.cdaction.pl/index.php?app=blog&module=display&section=blog&blogid=3845&showentry=39799

Dzięki Przemku z zainteresowanie i rozmowę!

Advertisements

3 thoughts on “Wywiad przeprowadzony przez Przemka Bednarskiego (DJUDEK)

  1. Ja chciałbym tylko powiedzieć, że trochę utożsamiam się z twórcą gry. Też wróciłem do tego co lubię po latach i też mam mało czasu i lubię robić coś, czego efektami będzie można się bawić w przyszłości. Co prawda od PS3 wolę Xboxa, ale i tak bardzo podobnie się czuję. Po przeczytaniu tego tekstu odczuwa się pewną motywację do pracy. Oby wersja optymistyczna była tą słuszną i jedyną. Trzymam kciuki.

  2. A i mógłbyś podzielić się bardziej informacjami dotyczącymi Twojego warsztatu. W czym to jest zrobione (o ile to nie tajemnica)? 🙂

    • Nie ma tajemnicy 🙂 Już to chyba nawet opisywałem krótko – konwersja jest oparta o renderer Ogre, piszę ją w C++ pod VS10, narzędzia wspomagające w C# pod VS10.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s