Unity jest OK

Uff. To był dobry wybór.

Dziś postanowiłem zaimplementować trzy efekty – animowane tekstury, tekstury z kanałem alfa i dwustanowość materiału (tj. dwa komplety tekstur dla jednej powierzchni – Pył korzystał z tego obficie). Wcześniej – gdy przymierzałem się do tego z Ogre to nawet nie wiedziałem od czego zacząć (no poza animacją, bo to proste). Jednakże w Unity… och, miodzio. Krótka lektura o skryptach edytora, przemycenie tagów opisujących efekty tekstur z Pyłu do znaczników w formacie FBX… i sprytny skrypcik w c# potrafiący robić różne rzeczy z teksturą danej powierzchni. Do tego dwa batche (też c#) rozszerzające edytor Unity o przetwarzanie znaczników by odpowiednio ustawić parametry Unity dla obiektów gry. No i gotowe. 2 godziny. Jest dobrze. Będzie teraz z górki. Unity jest fantastyczne a jeśli ktoś takie rzeczy zna bardziej od bebechów, to jest podwójnie fantastyczne 🙂

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s