Pierwsze kroki po Anastazji w Unity

Ostatnie dwa weekendy to duży postęp – pod Unity mam już wszystkie mapy w części statycznej oraz ładują się obiekty – światła, postaci. Teraz trzeba dopracować parametry oświetlenia oraz odpalić animacje (są na boku gotowe, muszę je tylko oskryptować).

Wszystko idzie sprawnie aczkolwiek olbrzymią cześć pracy z konwersji pod Ogre przeniosłem do konwersji pod Unity – mam na myśli praktycznie całą ścieżkę konwersji plików gry. Przy okazji ostatniego dopracowywania szczegółów tej konwersji wyszło na jaw jak strasznie skomplikowany jest ten Pył w każdej warstwie 🙂

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s