Robi się klimatycznie

Po kolejnym dłubaniu oświetlenie zaczyna nie tylko przypominać oryginał co nawet jest lepsze. Wreszcie spot-lights są prawdziwymi spotami…

Jedyne co mnie martwi to iż spada framerate – Unity sobie nie radzi z mnogością świateł na mapach Pyłu. Co prawda w Unity jest możliwość zrobienia map światła (to przyśpieszy na pewno) lecz na razie jak to włączyłem to jakaś sieczka wyszła. Trzeba poczytać.

FRAPS  – czyli oprogramowanie jakim łapię filmy nieco przekłamuje kolorystykę. Dlatego parę ujęć statycznych załączam.

DustTest 2013-12-19 22-56-09-39 DustTest 2013-12-19 22-56-17-03 DustTest 2013-12-19 22-56-49-57 DustTest 2013-12-19 22-57-00-21 DustTest 2013-12-19 22-57-11-59

Advertisements

5 thoughts on “Robi się klimatycznie

  1. ech, te obiekty prymitywne, oczy bolą 🙂 Za to światłocień, Jarku, bomba. Oryginalnie mapy światła też były tak dokładne?

    • Ależ skąd – teraz światło liczy się per-pixel na mapie i obiektach a w Pyle liczyło się per 16×16 pikseli dla mapy i per-obiekt dla ruchomych – nie było więc szans by postać była w połowie w cieniu – zawsze miała jeden poziom oświetlenia.

      Do tego to na razie jest real-time – również bujające się spoty. Zero prekalkulacji 🙂

  2. Pył kojarzy mi się jako jedna z dwóch gier z konkretnymi i mocno niepokojącymi ciemnościami (druga to Alien vs Predator). Ciekawe że w obu są podobne, średnio wygodne metody poruszania się w mroku: noktowizja i flary.
    Moje ulubione miejsce jest na jednej ciemnej hali, gdzie można znaleźć odrobinę sprzętu jeśli wejdzie się po drabinie unikając zderzenia z bujającym się hakiem. I to na ograniczonej przestrzeni i oczywiście… w całkowitej ciemności.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s