Miło w uszach

Po latach pracy w ciszy nad różnymi etapami konwersji miło chodzić po levelach testując skrypty i słyszeć jak wszystko buczy i śpiewa. Tym razem film z Goleb’a. Nie wszak samą Anastazją wielokrotnie pokazywaną na moich filmach Pył stoi.

System dźwiękowy opracowany przez Tomka na chwilę obecną jest nie do odtworzenia w Unity, nawet jak się zejdzie na nieco niższy poziom dostępu do dźwięku, bliższy sprzętu. Musiałem więc nieco zhakować ten system edytując wiele sampli bo właśnie w specyficznej konstrukcji sampli, wykorzystującej atuty narzędzia Sound Forge leżało sporo sekretów dźwięku wyreżyserowanego przez Tomka. No ale nie wnikając w szczegóły mniej więcej to działa.

Miłego oglądania a ja do przodu 🙂

4 thoughts on “Miło w uszach

  1. Miło w uszach, miło. Jarek mnie przy tej okazji zmusił do analizy kodu sprzed 15 lat i… Poklepałem się najpierw po plecach, a zaraz potem załkałem… Te generowane w locie pogłosy, echa, Dopplery, dźwięk przestrzenny i kierunkowy, down- i up-sampling… Kodu w cholerę, a na koniec assemblerem prosto w DSP karty dźwiękowej. Teraz tyle warstw, że sprzętu spod tego nawet nie widać. Cóż, może się kiedyś rękawy podwinie, szpadel weźmie i przekopie…

Leave a Reply

