Stan projektu

W związku z licznymi zapytaniami o stan projektu informuję iż projekt nie jest zamknięty tylko zawieszony. Planuje niebawem go odwiesić 🙂

Advertisements

18 thoughts on “Stan projektu

  1. Czekamy niecierpliwie na kolejna odsłonę postępów nad pracą już przy technologii Unity3D, serce bije szybciej. Ja tymczasem chciał bym zamieścić kolekcję gry Pył w różnych wydaniach, tylko gdzie najlepiej ?

  2. witam!
    co się stało z grupą na facebooku?
    w jakim szacowanym stopniu ukończenia projektu został on zawieszony?
    kiedy w przybliżeniu przewiduje się premierę?
    w imieniu wielu zaniepokojonych,
    Pozdrawiam!

    • A grupa. Też się zdziwiłem ale się wyjaśniło. Założycielem grupy był niejaki Werta, kolega z Rosji – odpowiedzialny za wypuszczenie wersji skonfigurowanej pod DosBOX. Facebook (albo Putin 🙂 ) zamknęli mu konto i stąd zniknęła grupa. Szkoda bo było tam sporo materiałów w linkach. Notabene Werta teraz skończył nową wersję, podobno dużo szybszą, przetłumaczył wszystko na rosyjski – w tym tekstury i dodał na mapach niewykorzystane postaci z plików gry. Korespondował ze mną w tej sprawie. A co do fejsa to założę po prostu swoją grupę Pył na fejsie. Nie wiem tylko jak przyciągnąć do niej zainteresowanych.

  3. Bardzo się cieszę że chce Pan prowadzić grupę. Wyobrażałem sobie już czarny scenariusz przy zawieszeniu prac i likwidacji grupy i trochę się tym przejąłem.
    Kojarzę kolegę Wertę, a to ciekawa sprawa. Jest z Nim jeszcze jakiś kontakt poza Facebookiem? I Zawsze chciałem o to zapytać: skąd takie zainteresowanie Pyłem w Rosji?
    Wielka szkoda w przypadku grupy, była taka nasza, wyjątkowa. Ciekawe czy te materiały zniknęły bezpowrotnie?
    Z drugiej strony, popieram pomysł utworzenia nowej grupy. Tej grze nawet należy się dobrze prowadzony fanpage. Zainteresowani się znajdą bez problemu. Jest moda na remastery, indie, odkopywanie starszych gier.
    Mamy się czym chwalić, tej grze niczego nie brakuje. Gdyby tylko mieć prawa, i kiedyś doczekalibyśmy się wersji steam… 🙂

    • Z Wertą jest kontakt przez email. Oni są grupą old-gammerów a Pył dodatkowo ma dla nich znaczenie bo raz słowiańskie klimaty a dwa również rosyjskie klimaty. Nie sądzę by materiały z tamtej grupy były do odzyskania. Ale zawsze można napisać do fejsa jeśli ktoś się tym zajmie.

  4. Syndrom zapylenia, takzwany mechanizm mający na celu umyślne wstrzymanie projektu dla zwiekszenia jego zainteresowaniem przez otoczenie. Czekamy i niezapominamy

  5. Cały czas czekamy, zaczyna się bardzo ciekawy rozdział w konwersji gdyż Unity3D ma ogromne możliwości co do grafiki, fizyki, animacji oraz udźwiękowienia. Czekam osobiście gdyż to nie jest remake przez osobę pośrednią a dalsze zamysły i wizja twórcy(ów)

  6. Wesołych Świąt! A w styczniu będą dwa lata, jak ukończyłem Pył… Pochwaliłem się wtedy na grupie FB. Korzystając z okazji, gra potrzebuje grupy na Facebook! Pozdrawiam!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s