Wersja demo Pył 1998

Mało kto pamięta pewnie ale powstała wersja demo gry Pył. Ja szczerze mówiąc mam pustkę w głowie co do jej historii powstania i czy się czymś różni od początku pełnej gry. Może ktoś wie coś więcej? 🙂

Dzięki PROSTO4Tabal udostępniamy link do tej wersji:

https://drive.google.com/file/d/0B2CqeKvzjYUsZHdBeTV3c01mMTA/view?usp=sharing

26 thoughts on “Wersja demo Pył 1998

  1. Coś z innej beczki, mój nowo złożony kolejny 3dfx system:

    Szybka specyfikacja:
    ASUS P3B-F i440BX chipset
    Pentium 3 Slot1 1000Mhz 133FSB
    512MB SD RAM Kingston CL2 CAS Latency
    3DFX Voodoo 5 5500 AGP 64MB
    Sound Blaster Live! + panel [bedzie wymieniony z Diamond Monster Sound MX300 (Aureal Vortex 2)]

    Komputer wtajemnicza nawet najmłodszych

  2. Żadna emulacja. 100% hardware
    Obrazki, tak…i wiele innych ciekawych tytułów z tamtej epoki.
    Szykuję kolejny system wraz z 3Dfx Voodoo 2 Diamond Monster 8MB PCI ale zauwazylem, że kilka SMD’ków jest urwanych na PCB.
    Dobrze, że mam jeszcze taką kolejną martwą kartę to posłuży jako dawca elementów SMD, poszukam miejsca w Elblągu gdzie robią montaż powierzchniowy bo to już zbyt małe elementy na lutowanie ręczne. Może ktoś jest z okolic Elbląga i coś doradzi?

    Bohater na wysokość monitora z ostatniego zdjęcia to syn sąsiada, Maciek. Pytał już kiedy wrócę z pracy bo spodobał mu się Half-Life 🙂
    Ach te czasy kiedy się czekało na te gry, nie można było się oderwać od komputera zupełnie jak dzieciak

  3. Hej, mam pierwsze wydanie gry pył, pełen komplet, stan idealny, wszystkie ulotki są itp. Duże kartonowe pudełko. Byłby ktoś zainteresowany kupnem? Jeżeli tak to prosze o meila na [OGŁOSZENIE NIEAKTUALNE]

  4. Hej, mam pierwsze wydanie gry pył, pełen komplet, stan idealny, wszystkie ulotki są itp. Duże kartonowe pudełko. Byłby ktoś zainteresowany kupnem? Jeżeli tak to prosze o meila na sesa@onet.eu. Ogłoszenie ponownie jest aktualne [administrator edycja]

    • Przyznam iż “zawiesiłem” się na algorytmach NPC – niewiele mam na to czasu a ciągłe przerwy utrudniają ogarnięcie całości bo to “na raz” konwersja dosyć dużej ilości bardzo złożonego kodu. Stąd co wracam do tematu muszę sobie przypomnieć “ale o co tu chodzi…?”

  5. Cześć to znowu ja, zaciąłem się w ostatnim poziomie, na statku. Przetransportowałem rdzeń reaktora, wróciłem na początek gdzie dziewczyna jest ranna (prosi o pomoc ale nie wiem jaką) i mówi o napaści przez Killiana, to chyba finałowy boss? Co dalej? Obszedłem statek idąc tropem przeciwników ale utknąłem gdzieś w okolicy kapsuł…
    Co to za symulacja komputerowa a’la Cyberspace z System Shocka, gdzie w powietrzu są numery od 0 do 9? To ma jakąś funkcję?

    • Udało się!
      Ta symulacja była ostatnim krokiem, całe szczęście nie dostałem zawrotów głowy od latania w cyberprzestrzeni.
      Operowanie utrudniało to, że przestrzeń była czarna i upstrzona kropkami, nie było wiadomo gdzie góra i gdzie dół przez co często kręciłem się jak bączek.
      Nie wiem czemu ale w połowie „wklepywania” kodu wywaliło mnie. Dopiero następnego dnia spróbowałem i weszło. Była niedaleko startu rozbita kabina z kodem, nie wiem czemu ją przegapiłem.
      Cieszę się że po latach dane mi było grę przejść i stwierdzić, że nawet te współczesne produkcje trzymające gracza za rączkę nie zepsuły mnie na tyle, że dałem radę.
      Lepiej późno niż wcale :]

      • Gratulacje 🙂 Tak coś czułem, że ta kabina jest istota i kod jaki tam się wyświetla ale nie zdążyłem podpowiedzieć 🙂 Ja teraz gram w Chronosa na Rift i już utknąłem na zagadce… na samym początku 😦

  6. Jeśli szczęśliwe uda Ci się zrobić to wszystko do końca, to jestem w stanie zapłacić każdą kasę by mieć to ponownie. Żałuję, że nie mam oryginału pudełkowego. To na prawdę genialna gra. Mam nadzieję, że nie zaniechałeś prac. Pozdrawiam!!

      • Na allegro też moja oferta wisi, wystarczy, że wpiszesz pył i tak będzie jak wybierzesz kategorie gry. 😉

      • Albert, napisałem do Ciebie maila, mam nadzieję,że będziesz przychylny wobec mojej prośby, bo do wypłaty mam jeszcze miesiąc 🙂

Comments are closed.